Emelie

Love the life you live - live the life you love

4 timmar kvar

Kategori:

Det känns riktigt bra. Nu blir det sista spurten sen får jag äntligen vara lite ledig och det ska bli så skönt att både få slappna av men samtidigt få en massa nödvändiga saker gjorda.


Har bestämt rätt mycket känns det som. Idag blir det träning minst en timme efter jobbet, ska bli så himla skönt att svettas. Sen åker jag hem och äter blodpudding och därefter tar jag tag i disken. Sen blir det nog bara chill resten av kvällen. Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon vänta på mina hot stones som kommer med leverans. Därefter bilr det tvätt. Kommer leveransen i tid blir det också body pump klockan 12 förmodligen. Annars kanske på kvällen. Träning av hårt slag blir det iaf nån gång under dagen. Sen ska jag bjuda X på en hot stones massage och middag.


Sen är det onsdag och då ska jag sova ut igen och träna och sen ska jag på en timmes hot stone massage och sen ska lägenheten få sig en höststädning någon gång också. Är det nåt jag måste göra snart så är det att "packa om" mina garderober. När jag flyttade in kastade jag i princip bara in allt på första bästa ställe så det är ingen ordning och överfullt. Lite organisation i garderoberna kan nog göra en stor skillnad så det ska jag nog ta tag i till helgen eller så.


Men som sagt. Nu slutspurten, sen stenhård träning, sen middag, sen chiiiiiill. Wei.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: