Emelie

Love the life you live - live the life you love

Spring

Kategori:

Sommaren börjar helt klart att närma sig och det känns ganska grymt!

 

Om 10 dagar åker jag och bananna till huvudstaden, det ska bli sjukt skönt att komma bort några dagar. Har ju inte lämnat Östersund på flera månader så det kanske är dags nu. Annars har jag kollar på lägenheter och förbannat mig själv över att jag inte sökte fast tjänst så jag kunde slippa bo med en person jag inte tycker om. Känns dumt att jag ska behöva flytta hemifrån bara för att denna person bor där, men jag ser ingen annan utväg för det börjar bli ganska jobbigt att gå omkring och bara vara arg konstant när jag är hemma på grund utav denna person. BLÄ.

 

Träningen har gått förvånansvärt lätt efter att jag varit sjuk. Har inte tränat så många gånger än men det har ändå gått väldigt bra med tanke på att jag hade ett uppehåll på två veckor.

 

Annars gör jag typ inget annat än att jobba, läsa, träna och typ äta och sova.

 

Det va väl allt för denna dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: