Emelie

Love the life you live - live the life you love

Keep standig tall my only one

Kategori:

Det här är förmodligen världens tråkigaste blogg men det bryr jag mig inte om. Sen händer det väl inte så mycket kul i mitt liv som är så roligt att berätta om men jaja.

 

Idag vankas det hårdträning. Kommer nog gå bra efter att jag har sett några klipp med Paolo Roberto. Och ja han är min träningsguru typ. Jag tänker alltid att han står och skriker på mig och det brukar funka riktigt bra!

 

Han har i alla fall sagt något väldigt smart som är ganska lätt att glömma bort, nämligen ”Träna för att må bra, inte för att bli snygg”. Det är så rätt så rätt!

 

Annars så känns livet allmänt lätt och bra numera. Det är så sjukt skönt när livet bara glider på och att allt känns bra typ. Nu har jag nog inget mer att skriva.

 

And in the end before I could be
I'd shown the world
What it means to me
Believe it or not, I made them see
This is what happiness means to me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: