Emelie

Love the life you live - live the life you love

Frozen shoulder

Kategori:

Nu har jag själv ställt diagnosen att jag har frusen axel. Dock så har jag en telefontid med min läkare på tisdag, men han va inte särskilt hjälpsam sist jag var dit med hostan som efter att han skickat en sjuksköterska till att ta blodprov och sedan skickat testsvaren månader efter inte brydde sig i nåt mer. Men vi får se vad som händer.

 

Dock så verkar frusen axel inte vara så kul eftersom det tar 3 år innan det går över. Bröl säger jag om det. Så jag hoppas att det bara är en liten inflammation i leden som kan gå bort med lite Ipren. Men som sagt får vi se vad som sägs.

 

Oavsett så hoppas jag att jag inte ska behöva ha så här jevfla ont i min axel nå mer. Kan knappt lyfta armen på morgonen för att det gör så ont. Det är inte så himla kul vill jag lova.

 

Efter jobbet vankas det fika med Anna och förhoppningsvis Sofia som jag inte har träffat sen i somras så jag håller tummarna för att hon också är med.

 

Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: