Emelie

Love the life you live - live the life you love

Cupcakes

Kategori:

Här har man varit i farten sen halv sju imorse. Och ja det är något allvarligt fel på mig. Men det är skönt att vara uppe i tid!

Nu har jag en sats med chokladcupcakes i ugnen. Kommer bli mumma :) Dom är sjuuukt stora, det skulle enligt receptet bli 8 stora eller 20 små, för mig blev det 6 stora.

Annars tänkte jag bara chilla idag, typ läsa är väl den enda planen jag har under dessa kommande fyra dagar. Känns ändå rätt skönt att det bara blir chill så kan man bli frisk också. Dock så är jag i princip det nu. Vaknade imorse och det rann inte ur näsan, nu är jag bara lite täppt vilket är en sjuk förbättring.

Men nu ska jag göra lite "frosting" till mina cupcakes! Nom nom nom! Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: