Emelie

Love the life you live - live the life you love

you enjoy life

Kategori:

Igår började mitt nya liv och jag måste säga att än så länge känns det bra. jag och LCHF kommer säkerligen trivas tillsammans. Nu är det bara träningen som återstår men så fort jag får mitt step-in kort så ska jag köra igång. fick också veta att Erica också har kort där, dock så har hon på den i stan men hon skulle kolla om hon kunde byta så hon får på den på badet. skulle va grymt kul att träna med henne. speciellt eftersom hon är superwoman med muskler av stål så kan man kanske bli lite motiverad att pusha på lite hårdare.

Va på staden igår med Erica. det va jättemys och kul att träffa henne. sen klippte jag mig och jag är nu korthårig (inte). toppade bara lite. älskar att klippa mig på NFI för man får alltid nån söt tjej som oftast bara är nåt år äldre än en själv. sjukt trevligt iaf. vi snackade om tatueringar. det va kul. och det va också andra gången i rad som dom frågar om jag vill att dom ska platta håret på mig. tycker att det är ritkigt lyxigt och skönt att dom gör det så slipper man. sen brukar jag inte tycka om så mycket när dom stylar, kanske för att jag har konstigt hår som bara kan stylas på vissa sätt. men men. det va iaf kul och jag börjar sakta men säkert bli av med min rädsla för att klippa mig.

Jag va ledig igår iaf. det va sjukt skönt, dock så vaknade jag halv åtta och kunde inte somna om så det sög. fick väl en lång dag och det va väl positivt men jag va verkligen sugen på att sova ut så det va lite trist. men imorse fick jag iaf sova till 10 så det va najs. börjar 12.20 idag. det är ett lovehate pass. det är sjukt skönt att man får lite sovmorgon och så men det suger verkligen att jobba till 21. speciellt där vid 17 när alla börjar gå hem och nattpersonalen droppar in. då känns det verkligen fel. men men. det blir ju ob och det är väl lite positivt.

Nu ska jag diska undan lite sen ska jag bege mig till jobbet. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: