Emelie

Love the life you live - live the life you love

Love you 'till the end

Kategori:

Nu har lönen äntligen kommit! Och det kunde inte vara mer lägligt eftersom mina sista pengar gick igår. Och vi har levt ganska fattigt den sista tiden. Men nu är livet back on track. Ikväll ska jag och M gå på O'learys och käka. Ska bli sjukt nice. Har bara käkat på O'learys en gång och det var på den i Sundsvall så det räknas inte riktigt. Men det ska bli mys iaf :)

Har varit ut med Malin och gått två kvällar den här veckan också. Det har varit jätteskönt och sjukt kul att träffa henne :) Va som ett tag sen sist. Men vi har nog skapat nån slags rutin att gå ut och gå lite då och då. :) Det känns bra. Sen får jag ju mitt Step-In kort i veckan också så då äre bara att köra igång. På måndag börjar också LCHF. Ja man kan säga att nästa vecka så börjar mitt nya liv. Jag tror aldrig att jag har varit så hälsosam som jag kommer bli.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen bär det av till ännu en evighetsdag på 118. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: