Emelie

Love the life you live - live the life you love

You're beautiful

Kategori:

Blev så att jag blev kvar i stan igår. Men jag däckade riktigt fort till Sällskapsresan - Snowroller iaf. Vilken film. Hihi.

Hur som helst så hade jag planerat att sova jättelänge och ligga i sängen halva dagen, vilket jag också trodde att jag skulle, men tanke på att jag va uppe till 12 igår. Länge för att vara jag det. Men icke. Jag vaknade till och nu kunde jag inte somna om så jag tänker kolla på True Blood istället. Kollar från början nu i alla fall. Första avsnittet igår och andra ska det bli nu:)

Annars idag ska jag ju som sagt fika med Malin. Det ska bli jättekul att hänga med henne och se hur det är med henne. Catch up är vad man kallar det. Så det ska bli mys. Annars står inte så mycket på agendan idag. Ska träna har jag tänkt men det gör jag nog ikväll. Just nu känns det som att det blir ikväll i alla fall. Är trött och vill bara ligga i sängen hela dagen, men det går inte. Positivt med att vara uppe i tid är ju att man får en lång dag i alla fall.

Nu ska jag i alla fall göra lite chai te (förövrigt det godaste som finns!) och krypa ner under täcket och kolla på True Blood. Så mysigt. Speciellt eftersom det fortfarande är mörkt ute och förmodligen kommer vara det i någon timme till. Very Nice.

Skriver nog senare i alla fall. Måste ju passa på när jag är ledig. Ha en bra dag! Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: