Emelie

Love the life you live - live the life you love

Unwritten

Kategori:

Nu har jag kollat på True Blood hela morgonen. Sjukt nice serie. Ska göra mig i ordning nu sen blir det fika med Burman. Jag älskar att vara ledig. Så skönt.

På lördag kommer jag i alla fall att hämta min bil. Fan vad vuxet det känns med egen bil. Kommer att bli så skönt och en sjuk frihet. Tyckte att det var riktigt mycket frihet när jag skaffade körkort men eftersom jag inte har haft någon egen bil så lär det bli ännu mer nu. I like it. I och för sig så ska jag inte missbruka bilen bara för det men det är väldigt bra att ha ändå. Till gymmet, affärn och kunna åka in till stan mitt i natten utan att änns tänka på att sista bussen gick 22. Skönt som sagt.

Måste förövrigt komma på vad jag ska va på Halloween. Tycker sånt är skitsvårt och förra året slutade det ju med att jag var Teskedsgumman. Det va lite speciellt och ingen fattade typ nånting:P Men men, funderar på att vara discoqueen, med ett sjukt afro och roliga kläder. Men det känns ändå lite halvtrist. Mest bara afrot jag vill komma åt. hihi. Men om någon har förslag så shoot.

Näe nu ska jag göra mig klar för den lilla fikan och den lilla staden. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: