Emelie

Love the life you live - live the life you love

The love of my life.

Kategori:

Idag har jag jobbat som vanligt men imorrn är jag....trumvirvel.....LEDIG! ska bli så sjukt skönt att bara slöa hela dagen och sova ut och kolla på True Blood och mysa med mig själv. Ska också fika med Burre. Ska bli sjukt kul eftersom jag inte har träffat henne på minst 3000 år.

3s fyller också år idag. Grattis till henne :)

Jag är trött och funderar på att släpa min trötta rumpa hemåt men det känns sjukt abmitiöst att gå ut i kylan och så. Kommer förmodligen bara ångra mig på vägen hem ändå.

Nu är det i alla fall klart att jag skaffar bil i helgen. Känns riktigt vuxet. Etta, audi och dammråttor? ja något sånt.

Näe jag har för första gången typ inget att skriva här. Kan ha att göra med att jag är sjukt trött och känner att jag knappt kan tänka just nu. Men det får gå några timmar ändå. Ska va vaken sent så jag kan sova länge imorrn. Eller nåt. Aja, skriver när jag skriver. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: