Emelie

Love the life you live - live the life you love

P.S I love you

Kategori:

Lauren Conrad. Ja jag är en inbiten The Hills älskare som bara inte kan få nog av brudarna, speciellt så älskar jag Lauren Conrad och önskar att jag va hon. Hon verkar va så sjukt jävla skön! En mysig brud helt enkelt. Visst jag vill inte ha hennes dramatik och allt det men just att vara hon. Hon är dessutom rysligt snygg och rik vilket jag inte skulle klaga över och som om det inte vore nog så jobbar hon inom branschen som jag hoppas att en del bli ett namn inom.

Hur som helst så har det kommit en ny säsong av The Hills, och jag är så lycklig. Jag trodde att den var nerlagd för gott men jag kommer nu att njuta av Lauren ett tag till.

Nu till något helt annat. P.S I love you är helt klart min nya favoritfilm. Jag kan inte få nog av den. Och varje gång jag tittar på den (vilket är varje gång jag är hemma hos pappa typ) så kommer en liten tår någon gång i filmens gång. Det är helt klart världens finaste film och jag älskar den. SE DEN!

Känner en klar förbättrning när det kommer till mina blogginlägg. Det är bra. Skönt att skriva av sig lite för jag har nu upptäckt att varje gång jag ska skriva ett blogginlägg så kommer jag alltid på en massa saker att skriva. Eller kommer på. Jag bara skriver helt enkelt. It's nice.

Den 17 oktober fyller min gammelfarmor Fammi 80 år. Så sjukt att hon börjar bli så gammal. Och min gammelmormor fyller 90 snart. Galet i alla fall. Men när Fammi fyller år så kommer både min moster och min morfar upp från Göteborg och hälsar på. Det blir kul Har inte träffat nån av dom på väldigt länge. Min moster är i alla fall bara en månad äldre än mig så det ska bli kul och se vad hon har för sig nuförtiden.

Idag väntas en dag på jobbet. Börjar 12.20, som typ alla andra dagar nuförtiden, det suger eftersom jag jobbar till 21 då och då försvinner som hela dagen. Visst är det skönt med sovmorgon men jag hoppas att nästa schemaperiod blir lite bättre så jag får börja tidigare. Aja, nu ska jag sminka mig sen åka in på jobbet.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: