Emelie

Love the life you live - live the life you love

Human nature

Kategori:

Om cirka 10 timmar är helgen här. Skönt. Ska bli riktigt nice att bara slöa hela helgen.

Somnade förövrigt typ åtta igår kväll och sov till åtta imorse. Sjukt skumt men nu är jag utvilad och back on track i alla fall. Var sjukt trött igår kväll så det var väl lika bra. Kunde knappt hålla ögonen öppna.

Idag är det jobb som gäller till 21 sen ska jag hem och kolla på film tänkte jag. Blir hemma hos far i helgen men det ska bli ganska skönt. Sen imorgon ska jag hämta bilen, käka tårta hos 3s och sen blir det nog bara lugnt på kvällen tror jag. Men jag klagar inte för det känns som att jag behöver det. Ska också försöka träna både imorgon och på söndag eftersom jag inte har tränat den här veckan men vi får se hur det blir. Ska träna på söndag det är jag säker på men hur det blri imorgon får vi se. Jaja, jag får ta igen det nästa vecka annars.

Dieten funkar i alla fall och har har gått ner nästan tre kilo sen jag började. Inte för att det behövs, men det visar ju i alla fall på att det funkar. Känns bra att det blir resultat av all träning och diet.

Nu ska jag nog gå ner på stan en stund innan jobbet i alla fall. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: