Emelie

Love the life you live - live the life you love

Discoqueen

Kategori:

Igår hämtade jag min nya bil. Den är grym :) Dock så sög det att framlyktan pajjade igår så jag måste fixa det så jag inte får böter. Tänkte åka till momma och moffa efter middagen och fixa det.

Idag ska jag i alla fall göra grekiska köttbullar. Kommer bli grymt gott. Sen blir de som sagt att åka ut på frösön och fixa bilen.

Igår var jag ute och körde bil och sen åkte jag till mor och åt, till 3s och käkade lite mer sen va jag med Erica. Vi kollade på en film sen blev jag dödstrött och däckade så fort hon hade gått. Det va lite synd att jag blev så trött, hade gärna hängt lite längre men det gick verkligen inte. Såg typ dubbelt för att jag var så trött.

Idag har jag åkt runt halva stan och handlat sen haar jag bara varit hemma och virkat och kollat på True Blood. ett avsnitt kvar på första säsongen bara.

I veckan blir det jobb måndag till fredag och träning på kvällarna. Sen på fredag blir det Halloween med brudarna. Ska bli kul faktiskt.

Nej nu ska jag åka in till stan och börja med maten. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: