Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bonde söker fru

Kategori:

Åhh idag börjar äntligen Bond söker fru. Årets höjdpunkt i tv-väg. Det är så himla mysigt att bara tända lite ljus, krypa ner under en filt med lite choklad och te och kolla på det. Världens mysigaste program that's for sure. Dock så kommer jag missa det idag eftersom jag jobbar och det suger. Men jag får kolla på antingen reprisen på söndag eller på tv4play.

Anyway, i söndags kom första snön, dock så var det inge mycket men jag va glad ändå. Men igår var det riktigt snöväder. Det snöade stora snöflingor och jag var tvungen att borsta bilen båda gångerna jag va ut. Det snöade helt enkelt rikitgt mycket och det va mysigt :)

I helgen har jag varit hos mamma, det va jättegod mat och kul, borde äta är lite oftare kom jag fram till. Hur som helst så var det helt underbar mat. MUMS! Och det bästa är att eftersom mamma och Martin också kör på LCHF lite smått så fick jag sån mat och det va bra. Efter det drog jag hem till pappa och hade tjejkväll med mig själv. Kollade på tjejfilm och bara myste. Det va skönt förutom att filmen sög. Revolutionary Road hette den. Se den inte. Den va så sjukt deprimerande. Filmer som PS I love you och Australia är riktigt bra filmer, men inte den.

Sen i söndags drog jag och Erica på badet, vi simmade i typ en timme, sen åt vi och efter det så hängde vi på relaxen. Det var riktigt skönt och ganska välbehövligt tror jag. Känner att jag börjar komma i "harmoni" eller vad man ska säga. Tror att det kan vara dieten som får mig att känna så. Jag känner mig helt enkelt glad och uppåt.

I måndags jobbade jag som vanligt men jag fick i alla fall massage, det var skönt. Det va också första gången på länge som jag har jobbat ett helt pass utan att ha ont i ryggen. Så massage var bra.

Jobbade såklart också igår och ska idag. Var också och tränade igår. Det var första gången jag va på Step-in och tränade och det var nice. Jag cyklade iofs bara men jag cyklade länge och på olika nivåer. Sen hade jag tänkt gå på aufguss-bastun på relaxen som hette Godnatt men vi skulle åka och handla och så sen så jag insåg att det kanske var lite dumt att bli trött, med tanke på hur trött jag blev av den vi va på i söndags som hette potpurri så.

Har också hunnit med att se andra avsnittet av The Hills. Så bra, så bra. Jag längtar tills när nästa avsnitt kommer på lördag :) Tror jag ska dra till mor i helgen också. Var så mysigt. Man behöver ha mysigt när man jobbar så här mycket annars tror jag att man går sönder.

Nu ska jag göra mig i ordning och städa upp lite innan jobbet. Peace

Kommentarer

  • Mor säger:

    Du är välkommen till helgen! Vet du? Det kan faktiskt vara LCHF-kosten som gör att du blir bättre i ryggen - hoppas att det håller i sig!

    2009-10-07 | 11:15:52
  • Chompien säger:

    Läste om LCHF nu, verkar rätt bra!

    yeahhhh

    2009-10-07 | 13:55:59
  • banan säger:

    ingen aning faktiskt:/ den hon hade förut använder hon inte längre:/ fråga?:P

    2009-10-07 | 15:56:33

Kommentera inlägget här: