Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bedtime Stories

Kategori:

Idag ska jag hämta bilen. Weeei! :) Känns lite overkligt att jag ska skaffa en egen bil. Så skönt det ska bli och sjukt kul också för den delen :)

Annars idag så ska jag åka in till stan snart, sen ska jag färga håret och ikväll ska jag på tårta hos 3s. Det kommer bli mys. Annars blir de nog rätt lugnt. Kanske ska fika med mor också men vi får se.

Igår jobbade jag till 21, sen drog jag hem och jag och lillebror kollade på Bedtime Stories. Den var helt okej. En riktigt mysig film. I like.

Men ikväll när jag har varit på tårta så blir det nog bara att kolla på film och vara allmänt tjock i alla fall. Vi får se vad som händer helt enkelt. Kanske ska ta och hyra lite film när jag är nere på stan. Skulle va nice.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning sen åka in till stan. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: