Emelie

Love the life you live - live the life you love

Welcome back Mr. Neff

Kategori:

Till min stora lycka. NEFF ÄR TILLBAKA PÅ JUNKYARD!

Jag har bojkottat junkyard sen jag såg att dom hade tagit bort allt från Neff, men nu när det är dags för julhandel så tänkte jag ta mig en titt och Thank you lord, världens bästa märke är tillbaka. Så nu ska jag se om jag kan hitta nån kulig mössa. Har faktiskt bara köpt en mössa i år! Det är nytt rekord. Vid den här tiden brukar jag har köpt upp minst fem stycken.

Vi får dock se hur det blir. Junkyard verkar inte riktigt ha sett Shaun Neffs potential och hans underbara kollektion. Det finns mycket som inte finns på junkyard som jag vill ha nämligen. Men men. Jag är ju om några år den nya Neff så det gör inget, jag kan starta mitt eget och strunta i Junkyard.

Annars så tycker jag att jag har blivit bättre på att skriva, två gånger på en vecka ju! :) Har nu beställt lite grejer inför julklappsfix, vad det är jag har köpt kan jag dock inte säga om, mot all förmodan, någon av dessa julklappstagare skulle se detta. Men roliga julklappar blire! Dock så har jag ett I-landsproblem. Vad i hela fridens namn köper man till en kille som har allt?! Ja jag vet då inte och det kommer sluta med att denna man kommer att få ett par strumpor och kanske ett par kalsonger om han är snäll. Så känns det nu iaf. Så jag väntar på en önskelista Mr.X...

Nej, nu ska jag lämna mammas boning, till pappas, (sover där i helgen) och när jag kommer dit så ska jag lägga mig i soffan njuta av Robinson och äta mig fet på cheezballz och julmust. Så det så.

Peace

Kommentarer

  • Mansgodis säger:

    Kära Emelie,

    jag önskar mig följande:



    1. Hestar

    2. Bestar

    3. Kepsar



    Kram

    2009-11-30 | 10:50:44

Kommentera inlägget här: