Emelie

Love the life you live - live the life you love

there's a possibility

Kategori:

Nu har jag sett New Moon och den va allt jag hade hoppats på och mer. Visst jag är världens tönt men den va verkligen så sjukt bra. Trodde inte att dom skulle klara av att få till det eftersom den boken är så sjuk. När jag läste den grät jag och hade en klump i halsen hela tiden, jag trodde inte att dom skulle få till den känslan, men det lyckades som fan med. Så bra. Jag grät och jag hade klumpen i halsen.

Annars så jobbar jag mest hela tiden. Har också hunnit med att baka lussebullar, två gånger. Synd att det är som september här och ingen snö. Visst, det har varit snö ett par gånger men jag tycker att den ska komma för att stanna, gärna nu, eller igår helst men.

Min nya favoritlåt är helt klart Lykke Li-Possibility. I love it.

Snart är det i alla fall december. Första advent nu på söndag. Mysigt. Jag älskar fortfarande julen lika mycket nu, som när jag var barn.

Den här veckan är i alla fall lite seg. Jobbar sju dagar i rad. Va nämligen ledig i måndags och nästa gång jag är ledig är på tisdag. Känns sjukt störigt, men veckan har ändå gått ganska fort så nu är det bara fyra arbetsdagar kvar, sen ledig, sen jobba tre dagar sen är det helg igen. Det går nog fort. Något som suger dock är att det är julbord med jobbet nästa fredag och jag jobbar till 21 då. Varför måste jag jämt jobba till 21 på fredagar?! Usch, i don't like it.

Även idag jobbar jag till 21. Skönt med sovmorgon men hela dagen försvinner ju.

Näe, nu ska jag göra mig i ordning, sen får vi se om jag kanske kan hinna med en liten svän på stan innan jobbet. En chailatte ska jag också hinna skaffa, det är min nya drog. Gott som fan.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: