Emelie

Love the life you live - live the life you love

Safari

Kategori:

Jag har blivit sämre på att skriva blogg igen tråkigt nog, men det är inte att jag inte har nåt att skriva för det har jag. Det är bara tiden för att sitta vid datorn som är knapp.

Sen sist har det väl inte hänt så mycket, det enda jag kan komma på nu är att pappa har åkt till Thailand för fem veckor, lillebror har fått svinis och jag ska bli tvångsutbildad på nummerupplysningen. Men det gör inget, skönt med förändring.

Annars har jag blivit sjukt lat när det gäller träningen och diet. Dock så har det mycket att gör med att jag jobbar till 21 jämt känns det som. Men efter den 4 december så kommer jag att sluta senast sju på dagarna så då kanske man får någorlunda bra schema för en gångs skull.

Anyway, bilen går jättebra som sagt. Dock så kommer jag behöva sälja den nu. Känns jättetrist men det är för att damaskerna är paj och den går inte igenom besiktningen. Känns dumt att lägga ut mer pengar på å laga bilen än för vad jag köpte den för. Men men, jag får hitta en ny pärla. För jag har insett att en bil måste jag ha. Hade jag bott hemma hade jag inte änns funderat på att skaffa bil, men när man ska handla, gymma och inte har nån bil att låna så är det skönt.

Börjar också komma i sjuk julstämning. Lite tidigt kanske, fast ändå inte. Första advent är ju typ nästa helg. Har i alla fall bakat lussebullar och druckit glögg. Det är min julstämning. Hihi.

Och i helgen så äntligen... NEW MOON! Happy Emelie. Som man har längtat efter detta. Bara typ ett år. Så jag och Erica ska gå på lördag, på fredag så var det tyvärr fullbokat när vi bokade för typ två veckor sen. Sjukt.

Nu ska jag sminka mig sen ska jag jobba till 21 ikväll. Skjut mig i huvudet om du vill. Näe men inte så farligt, imorrn jobbar jag normalt och sen är det ändå helg. Men nu smink. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: