Emelie

Love the life you live - live the life you love

Cinnamon

Kategori:

Nu har jag skaffat mig en egen liten dator, den är en mini-laptop som var rätt välbehövlig. Nu kan jag typ ta mig tillbaka till civilisationen igen. A.k.a bloggvärlden.

Hur som helst så har jag nu kommit på alla julklappar. Det känns jätteskönt och jag har absolut ingen ångest över vad ja ska köpa längre. Så det känns bra.

Imorrn är jag ledig, efter sju dagars jobb i rad så ska det blir så jävla skönt att jag kan inte änns förklara det. Kommer i alla fall att bli helt underbart med sovmorgon, och allt annat som jag kommer hinna göra imorrn. Skönt är det i alla fall att jag kommer hinna med en massa grejer som jag borde ha gjort för länge sen. Många saker på agendan alltså.

Nu funderar på hur jag ska spendera resten av min kväll. Mannen myten har nämligen somnat, så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Åka hem eller inte? Ja, det är frågan. Iofs har jag inte vettigare än att duscha och kolla på tv för mig ikväll så det spelar egentligen ingen som helst roll. Bara att jag hatar att störa folk som sover.

Nu ska jag i alla fall pilla lite mer med min dator. Sen ska jag hoppa in i duschen och bli fräsch igen. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: