Emelie

Love the life you live - live the life you love

to say goodbye

Kategori:

ja ikväll ska vi till ås och grilla och ha nån slags farvälfest innan sommaren, kilten å ruub åker redan på söndag. så sjukt synd. dom kom liksom hem i måndags å nu ska dom va borta hela sommaren också. kommer att sakna ihjäl mig efter kilten. min egen lilla sockertopp. tur att det finns mobilen i blekinge också annars hade jag fått spunk. erica ska också dra. det suger. varför ska alla åka iväg för? en sak i höst för då kanske jag drar själv men i sommar?! vad är det för fasoner liksom. men men jag kommer ju iofs va borta tre av 10 veckor så det ska nog ordna sig.

idag är det på pricken fyra veckor kvar till dagen med stort D. studenten. min klänning är klar nu och det känns jättekul. den är så sjukt fin så det finns inte ord. stolt är jag iaf. jag å mor ska börja på klänningen till balen i helgen också. den kommer säkerligen att bli minst lika bra som studentklänningen :)

nu ska jag iaf börja pilla med mat å grejer inför kvällen. marinera kött å göra potatissallad. sen duscha sen ska jag iväg å klippa mig. snyft. hatar verkligen att klippa mig. ska inte klippa mer än två cm iaf eftersom alla säger att jag borde klippa mig efter studenten. men lite ska jag klippa. å jag kommer ha galet sjukt långt hår ändå :)

tony the beat! peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: