Emelie

Love the life you live - live the life you love

sleeeepy

Kategori:

Livet leker eftersom det är typ en halv sekund kvar tills jag ska ut i vuxenlivet och ta studenten. Yes, det är bara fem dagar kvar tills vi står där på trappan och skriker halsen av oss. Känns iaf sjukt skönt, och så otroligt skumt. Jag menar vad ska man göra sen? Man måste ju ta tag i livet. Fast å andra sidan så kommer jag att vara ledig när jag kommer hem från jobbet eller vad det nu blir. Inte behöva gå om kring och tänka på typ allt man måste göra. Som en börda som släpps från mitt bröst iaf. Tänkte på det igår. Jag har seriöst gått och oroat mig över mina betyg, typ jag har inte vart där på den lektionen vad ska jag göra nu, dom kommer sänka mitt betyg osv, men sen kom jag till insikt och kom på att dom satte betygen i torsdags! Det jag kanske oroade mig mest för var att jag va full och gjorde bort mig inför Sören och Anna i torsdags. Men wtf, jag tar studenten J


En annan grej med allt studentfirande är att det verkar bli alldeles för lite sömn. Hade tänkt förut att det inte skulle bli ett problem, men det blir det. Känns som att jag har sovit typ en tredjedel från vad jag brukar dom senaste tre veckorna. Iofs kanske det inte bara har att göra med studentfirande utan en viss person som håller mig vaken om nätterna också. Men men jag ska inte klaga för om typ en vecka drar jag å Anna till något varmt ställe och ligger på en beach nånstans i världen med en iskall öl i handen. Jag klagar inte.


Läste nyss igenom mitt senaste blogginlägg å såg hur sämst jag är på att skriva. Så jag ska härmed börja skriva i word för att sedan kopiera in det till bloggen. Sjukt ambitiöst och välbehövligt.


Har jobbat idag, vart rätt segt med tanke på min totala sömnbrist. Jättelätt att somna igår till hiphop på maxvolym. Jag nämner inga namn men lätt vare inte iaf. Hoppas det blir lite sömn inatt iaf. Blir nog ingen utgång ikväll utan vi sparar nog det tills imorrn och resten av veckan. Lite skönhetssömn kan jag behöva, börjar nog se rätt sliten ut nu.


Näe, nu har jag inget mer vettigt att skriva. Peace bajsbarn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: