Emelie

Love the life you live - live the life you love

30 days

Kategori:

ja nu äre inte långt kvar innan studenten. känns skönt å sjukt overkligt.

haft världens vecka men jag överlevde trots allt. sjukt mkt prov å redovisningar men nu är det klart för den här veckan. bara en redovisning på måndag å ett prov på tisdag sen är det typ bara kulturprojektet kvar. hallelujah!

börjar ett imorrn å ledig på fredag så det ska bli skönt att få sova ut lite. har vart tufft att ta sig upp dom senaste dagarna.

va i åre för två veckor sen. va sjukt najz å träffa grabbarna :) bra väder vare också :) så det va en grym helg. sen i torsdags va vi några hos mig å grillade sen drog vi mot stan på fest å sen g3. träffade petter också. sjukt coolt. visste inte att han hade kommit hem från aspen så jag stod och stirrade i typ två minuter innnan jag förstod att det va han. sen blev det en lååååång promenad hem eftersom bussarna tydligen inte gick. men med musik och snack med jk och även hans mor så gick det vägen. otränad som jag är så fick jag lite träningsvärk men dte är bara för att jag är värdens mest otränade person.

fått min studntmössa också. den är jättemkt för stor men vad gör man. dumma folk som inte kan ha hand i såna saker. bara för att jag inte fick prova så är den för stor. men jag har kommit på ett bra knep så det kan funka ändå :)

nu ska jag dra nån skön film innan jag kryper till kojs. har ju trots allt sovmorgon så jag behöver iaf inte kämpa mig till att somna inatt. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: