Emelie

Love the life you live - live the life you love

no stress

Kategori:

idag skickade jag iväg min ansökan till Bangkok :) big happyface. så nu äre bara å vänta tills jag får veta om jag kommer in eller inte men jag hoppas verkligen att jag gör det. :)

sjukt länge sen jag skrev men jag har typ inte suttit vid datan mer än fem minuter på senaste. men men.

har sjukt mycket skola nu framöver. nästa vecka består av ett prov, en redovisning, ett tal och en debatt. kul kul kul. njet. men det är bara å härda ut. skönt att jag är ledig imorrn iaf för då kan jag nog få lite gjort iaf.

har också bestämt mig för hur min balklänning ska se ut. designad av mig såklart. men det är bara å köpa tyg sen sätter jag igång. så helgen består av utgång imorrn för att fira att burre har skaffat körkort! grattis! sen ska jag plugga å sy är tanken. ska bli en rätt chill helg ändå :) med tanke på utgången och att jag ska sy. inte plugga dock.

anyway. nu sk ajag sätta igång å skriva mitt tal iaf. så jag har en sak gjort. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: