Emelie

Love the life you live - live the life you love

green fish

Kategori:

idag har jag vart på skolan. hade nån debatt imorse, vilket va min enda lektion men duktiga som jag å jk är så stannade vi kvar och redigerade pa-filmen. vi har inte mycjet kvar att glra på den å det känns riktigt skönt :)

imorrn ska jag jobba så det blir nog rätt lugnt ikväll. tänkte försöka få lite skola gjort nu också så jag inte tar livet av mig nästa vecka. nationella i svenska b på onsdag. känns tufft med tanke på att vi kommer sitta i ett sunkigt klassrum i fem timmar. men det är mitt sista nationella prov nånsin!

studentmössorna kom förövrigt idag! :D hallelujah. dock så kommer inte min förrns nästa vecka eftersom jag beställde på internet eftersom dom idioterna inte va där när jag å anna skulle beställa. men men. nästa vecka har jag min studentmössa! :D börjar kännas riktigt nu. läskigt att om exakt 10 veckor så tar jag studenten :) skönt

balbiljetter ska också införskaffas i veckan. synd att torbjörn inte kan gå :( aja det löser sig nog får vi hoppas på. nu ska jag få lite skola gjort. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: