Emelie

Love the life you live - live the life you love

forever

Kategori:

det är helt sjukt vad tiden går fort. jag har precis fattat att jag tar studenten om mindre än tre månader. har skrivit i ansökan till modedesign i bangkok så nu sk ajag bara fixa pass sen ska jag skicka in den. blev helt nervös när jag fyllde i den. började liksom fatta att jag ska söka en skola som ligger på andra sidan jorden å om jag kommer in flytta dit ett år utan att känna nån. lite småkonstigt.

ikväll ska jag å anna på pause å kolla på resor tills efter studenten. vi tänkte ta en vecka nånstans å bara chilla å vila upp oss efter allt studentfirande. kan nog behövas. får se om vi hittar nåt vi kan tänka oss, men det ska nog inte va några problem :)

nu har jag precis kollat på dom två sista avsnitten av the hills å ätit lite physalis. sjukt gott. funderar på om jag ska göra klart det sista på klänningen. den kommer bli så sjukt fin :) bilder kommer när den är klar. det blir iaf min studentklänning nummer två. den första blev ju så stor å för mycket så den här gången blev det en vit med lila band, jag har oxo designat klänningen själv den här gången. iaf det mesta :) åhh jag längtar tills den är klar. å till studenten.

fick nyss veta att erica ska jobba på fårö hela sommarn, om jag kommer in på modedesign drar jag i september. vilket betyder att vi inte kommer träffas mycket alls på ett år. det känns lite trist om det blir så men ändå så vill jag ju jättegärna komma in i bangkok. aja skulle va trist om vi inte kommer ses på ett år. men hon får komma å hälsa på mig isf :)

nu ska jag snart börja bege mig. peace suckaaahs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: