Emelie

Love the life you live - live the life you love

95 days

Kategori:

ja nedräkningen har minst sagt börjat. sjukt kul på 100-dagars :) synd att anna drog hem vid 8 å att malin oxo ville dra hem vid 10. dock så har jag tydligen en jevfla övertalningsförmåga för jag erbjöd malin en cola på statoil å sen va hon back in business :) jag skyller på tequilan som dom envisades med. jag nöjde mig med en. så sjukt äckligt så jag såg ingen anledning å dricka fler.

anyway så drog vi in på olearys sen. synd att hela klassen va på huset, men fan jag hade kul ändå :)

pratade med jonish nyss. det spårade lite å vi kom fram till att vi har en väldigt udda vänskap. kul samtal vare minst sagt iaf. hoppas han bjuder mig på fläskfilén jag har väntat på i 1 och ett halvt år nu.

idag har jag sytt. älskar min nya symaskin :) dock så tycker den inte om mig ibland men det blir nog bättre :P

nu ska jag läsa lite :) peace suckers


100-dagars :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: