Emelie

Love the life you live - live the life you love

crossing the rubicon

Kategori:

Sitter och fixar med min nya ipod. börjar äntligen att få till det :) The sounds nya skiva är förövrigt helt awesome :) Är lite krasslig iaf. känns segt, har vart det sen i fredags. antingen så blir man sjuk så är det över på två dagar eller så är man inte sjuk alls. Nu är jag nåt slags mellanting och det är bara störigt eftersom min hals is killing me. Kliar nåt så förbannat vilket betyder att jag inte kan sluta hosta. blääää. jag har också planerat att ta ett litet besök till halsmottagningen inom kort för att kolla upp min äckelhosta. Inte den jag har nu utan den jag har haft i typ ett och ett halvt år. Jag börjar bli en aning less på det men sen är det ju det att jag är skriven i äckeltorvalla så då måste jag bege mig hela vägen till övre torvalla för att kolla det. det är också därför jag inte har gjort det än. Men det kan ju va smart att göra det innan Bangkok, vilket betyder att jag måste göra det innan juli är slut eftersom jag drar till grekland första augusti. sen hemma i typ en halv minut sen vidare till Bangkok! :) åhhh va grymt det kommer bli.

Nu tänkte jag ta tag i min städning som jag inte lyckades så bra med igår med tanke på att jag försökte få till allt med ipoden. men nu när det är klart och jag har the sounds nya skiva inladdad så kan jag städa extremt snabbt :)

catch you on the flipside suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: