Emelie

Love the life you live - live the life you love

let's start a band

Kategori:

nu är sommaren snart slut inser jag när jag ligger under en filt och fryser samt har tänt en massa ljus bara för att få upp värmen samtidigt som jag ligger och kollar ut genom fönstret på späregn. jaa, inte direkt underbart väder. men jag ska inte klaga för det blir ju grekland för moi om mindre än två veckor :) weeeeei.

kan också meddela att jag har slutat snusa (pause för reaktion). det är tufft men det går ändå. än så länge är jag vek å kör på nikotinplåster för jag känner mig själv bra nog att veta att utan fusk klarar jag det aldrig. har ju provat utan fusk förut å då har jag vart nere i träsket lika snabbt som jag har slutat igen. men men. nu är det dags att sluta en gång för alla. förhoppningsvis.

nu tänkte jag hoppa in i duschen, göra en kopp kaffe sen äre bara å börja laga mat å plocka diskmaskin med mera med mera. lillebror har nämligen vart ensam hemma en helg och det ser föfärligt ut här. självklart blev det jag som måste städa upp.

näe nu dusch. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: