Emelie

Love the life you live - live the life you love

mitt nya jag

Kategori:

i fredags va jag å anna på utbildning på jobbet. personutveckling handlade det om å jag må säga att jag ser på vissa saker med andra ögon efter att ha snackat med leo. hela dagen handlade om att ge å ta feedback mm. va sjukt kul å ge folk komplimanger :) speciellt eftersom jag bara kände anna. sen fick man en hel del fina komplimanger själv också :) skön känsla iaf.

för jättelänge sen hade vi fyllt i ett papper som leo skulle få. det visste jag inte då dock. men iaf så skulle man fylla i 20 adjektiv som passade in på sig själv. iaf så hade leo gjort en utvärdering av det å visste exakt hur man va som person. det va nästan läskigt att höra nån sitta å snacka om hur man är när man inte änns känner personen. han visste mer om mig som person än vad många gör.

sen skulle vi sätta upp tre målsättningar, nämligen saker vi skulle förändra med oss själva. jag ska börja jobba på min självdiciplin, speciellt när det gäller att ta tag i saker, främst skolarbete. och jag må säga att jag känner mig faktiskt riktigt pepp. det är nog möjligt om det går så bra som det har gått hittills :) lyckades plugga rätt mycket i helgen nämligen, vilket inte hör till det vanliga. och imorse när jag gjorde provet i rättskunskap så satte jag alla frågor. jag är verkligen 100 % säker på att jag har alla rätt å det känns riktigt bra :)

anyway, resten av helgen jobbade jag å sov i princip. va sjukt skönt å bara ha en helg där man är "själv" på kvällarna. började rita ut mönster till klänningen som ska sys nästa helg också :) nu väntar vi bara på tyget.

i veckan ska jag bara köra på skola och jobb. jobbar tis-fre för att få lite lön i februari å så jag kan va ledig i helgen eftersom kilten å co kommer hem :) på fredag blir det utgång med gänget som det verkar å på lördag snackar jag å kilten om fika å bio. kommer nog bli en härlig helg :) sen ska jag sy klänningen såklart och även börja på min självdiciplin och plugga :) livet är iaf underbart just nu! :)

ikväll ska jag nog försöka få lite skola gjort. än en gång jobba på mitt nya jag. iofs har jag det ganska lugnt på skolfronten just nu men jag har en himla uppsats till vecka 6 så det är bara å börja för att göra det hela lite lättare. dessutom ta tag i saken som jag ska göra :)

nu ska jag se om jag hittar lite fakta till mitt arbete iaf.

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: