Emelie

Love the life you live - live the life you love

let me sign

Kategori:

har vart sämst på att skriva men jag har jobbat typ jämt, å när jag inte har jobbat har jag vilat ut mig efter allt jobb.

anyway, nyår va okej. vi va hos anna å käka sen blev det en taxi till malin och johan å tolvslaget där. helt okej men jag önskar att jag hade åkt till åre istället. det va tydligen grymt där. crap är allt jag har att säga. nyår i ösd suger. jag hade iaf klänning på mig för typ första gången i mitt liv. det va speciellt. bilder kommer på facebook inom kort.

orkar inte riktigt summera året som har gått. det enda jag kan säga är att underbara malin har kommit in i mitt liv och blir därför årets nykomling. gotland med erica var en av de bästa veckorna i mitt liv. tack babe för det :) wednesday skapades en onsdag för snart ett år sen och ja det är väl det mesta av året. iaf det viktiga.

men nu ska iaf jag tänka framåt. studenten, livet efter studenten å allt. det jag hoppas på mest är såklart wednesday. hoppas att det går bra med det under 2009. med tanke på att det har tagit en himla vart förra året så ska det nog gå bra :)

jag kan också berätta att jag har upptäckt kanske dte godaste som finns. tunnbrödchips. äkta jämtländskt å så j*vla gott! lite dyrt men det är det värt!

idag har jag pluggat lite, virkat lite å kollat på film. bara njutit av min sista lovdag. pluggandet hörde väl inte direkt till njutningen men lika bra å få det gjort. hade tänkt att vara jätteduktig på lovet men det har väl gått lite sådär. men nu när jag ska börja den sista terminen i mitt liv, så ska jag fan va riktigt ambitiös. kommer nog går bra.

hade också tänkt att jobba lite mer å festa lite mindre. har ingen större lust med fest numera så det kan nog gå bra till typ 100-dagars.

nu ska jag njuta av lite tunnbrödchips, virka å kolla vänner. peace suckers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: