Emelie

Love the life you live - live the life you love

happy feet

Kategori:

idag har jag vart på skolan. det gick rätt fort. sen när jag kom hem såg jag att mönstret till min klänning har kommit. nu väntar jag bara på tyget sen äre bara å börja sy :) kommer bli så sjukt snygg. perfekt till studenten.

nu kollar jag på house å chillar. har vart ute med bilen med malin också :) vi snackade om att åka upp till åre nästa helg. skulle va så sjukt kul eftersom jag inte hann träffa kiltish idag. han va nämligen hem en sväng å vi skulle fika men sen vare tänkt att jag skulle sluta fem men jag fick sluta tre, å det såg inte han förrns fem å då vare typ försent. skulle iaf va jättekul å träffa han snart. himla fasoner å flytta upp till åre utan mig.

imorrn börjar jag 13.20. ska bli så sjukt skönt å få sova ut, känns som att det kan behövas. ska nog jobba i helgen så det kan behövas lite sömn.

nu sk ajag fortsätta kolla på house å virka lite :) peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här: