Emelie

Love the life you live - live the life you love

fancypants

Kategori:

jag känner mig riktigt snygg just nu. har iaf mjukisbyxor på mig å jag må säga att det är sjukt underskattat. galet skönt är det iaf. ska iaf njuta av mina mjukisar på jobbet ikväll.

skulle egentligen sluta 16.50 för att sen löpa till jobbet men till min "lycka" så va sören hemma idag vilket betyder att vi slutade 11.15 å min dag blev räddad. sen satte jag å jk oss i redigeringsrummet å försökte förstå oss på hur man redigerar film med en mac. svårt vare iaf. men vi fick till det efter sådär en och en halv timme.

min mamma är väldigt rolig ibland. fick ett sms av henne idag där det stog att "är ute på promenad och ska hämta ditt tyg då jag kom och tänka på att jag är så himla stolt över min fina dotter. kom ihåg det! du är jättefin. kram mamsen" nåt i den stilen. det va gulligt iaf å jag blev glad :)

nu kollar jag iaf på house å avnjuter en god snus. ska snart gå ner å hämta lite spagetti å köttfärssås å sen dra ner på jobbet. hoppas det är lugnt på jobbet ikväll så jag kan vara duktig å få lite skola gjort :) och ja jag har blivit jätteduktig :)

allt för iaf. peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: