Emelie

Love the life you live - live the life you love

bangkok

Kategori:

jag har hittat kanske den utlimata utbildningen för mig. jag är så sjukt pepp. det är iaf modedesign i bangkok. finns i florens också men jag känner att bangkok passar mig bättre. dels så får jag mitt år i thailand å dels så äääälskar jag thailand. å att det är modedesign är ju bara drömmen. jag ska banne mig starta mitt eget märke. dock är det lite synd att det förmodligen kommer att koncentreras mest på klänningar osv å det är inte vad jag vill hålla på med men det är ju en bra grund och en bra start i yrket så varför inte?!

tror iaf att jag ska vänta med att söka tills nästa år. jobba ett år först å sen ha lite cash om man kommer in iaf. så man har lite pengar där för jag kan säga att det är absolut inte gratis. iofs kostar det typ inget att leva i thailand så det är ju en fördel men man vill ju ändå ta så litet studielån som bara möjligt. hur som helst så är jag sjukt pepp. känns bra å ha en aning om vad jag vill göra efter gymnasiet :)

ikväll kanske jag ska kolla på film men jonish. vi får se. har en recension imorrn klockan 8 så vi får se om jag orkar. vi ska filma klart imorrn oxo är tanken. hoppas vi hinner iaf så vi har tid å lägga in allt på datan å så.

nu ska jag iaf virka lite. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: