Emelie

Love the life you live - live the life you love

santorini

Kategori:

ligger i sängen å snorar å kollar på king kong. den är så sjukt äcklig. massa äckel kryp å shit.

i fredags drog jag å malin ut lite spontant. jag vile inte dricka så mkt men en viss person tvingade mig. anyway, först news sen malin sen news sen g3. i slutet av kvällen vare en asskum kille som drog ut mig på dansgolvet å började dansa bugg med mig! jag skrattade försökte dra mig ut men han fortsatte. alltså vart är välden påväg? kille i 20 års åldern drar ut en tjej på dansgolvet och till typ elektro börjar försöka bugga. å sen ger han sig inte när jag försöker å dansa som folk. näe skum kille iaf.

i fredags bokade vi en resa till grekland :) nämligen santorini. man kan ju inte tacka nej när det bjuds på två veckor i grekland så i sommar åker jag dit med typ hela släkten.

idag borde jag plugga ihjäl mig. men jag känner mig lite halvdöd. så himla snorig å det är typ helt tjockt i huvudet. alla som har vart riktigt snuvig vet vad jag snackar om. känns som att huvudet väger 3 ton.

anywaay, igår vare alla hjärtans å jag spenderade dagen med chill å sömn hela dagen. jag va en aning bakis på jag erkänna. sen på kvällen så smsar torbjörn å frågar om jag har fått en ros och frukost på sängen. sjukt skumt. vem skulle uppvakta mig på alla hjärtans liksom? hemsk dag iaf. påminner typ alla som inte har nån om hur ensam man är. tur att jag va bakis å inte orkade tänka på det.

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: