Emelie

Love the life you live - live the life you love

random

Kategori:

lyssnar music å allmänt chillar. funderar på att gå ner å käka men jag vet inte om jag orkar. maybe in a while.

anywaaay, nu har jag helg från skolan å för att citera blondinbella så är jag "såååå glad för det". men istället ska jag jobba imorrn. börjar sju imorrn bitti vilket betyder döden är nära. sundsvall med sugarsniff på fredag å vi ska åka vi åtta så ingen sovmorgon där heller. sen på lördag börjar jag jobba 6! vilket betyder tröttmlis.com. men det är bra att jag kan hålla mig till min underbara dygnsrytm som jag har fått nu. somnar typ halv 10 varje kväll å det är sjukt skönt må jag säga.

nästa vecka har jag det ännu mer chill. har två lektioner på måndag sen är jag ledig resten. ganska skönt så jag får lite tid å göra undan allt skolcrap. hinner jobba en massa också vilket är skönt med tanke på hur glad jag kommer bli när jag får lön i mars. så jag ska iaf försöka jobba så mycket som möjligt nästa vecka.

förövrigt så är bananna back in sweden. känns skönt. har vart tomt utan alla dessa onödiga sms som vi skickar till varann 24/7 där det oftast står värdelösa saker som man bara skriver för att ha nåt att göra. tror att anna håller med mig på denna punkt :P men det är ju bra å ha nåt att göra på alla lektioner där man ändå aldrig lär sig något av värde.

anyway, nu ska jag nog dra ner å ta mig lite käk sen funderar jag på om jag ska va duktig å göra klart historiauppsatsen så jag kan ta det lugnt i helgen. men vi får se. jag är trött.

peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: