Emelie

Love the life you live - live the life you love

polly

Kategori:

nu är det snart över. bara 101 dagar kvar. å jag börjar bli pepp på 100-dagars. helt otroligt nog så blev både jag å anna pepp idag när vi va på stan. sjukt otippat att vi skulle bli pepp men vi lyckades. ett par blåa leggins är tydligen allt som krävs för att bli sugen på en fet utekväll mitt i veckan.

anyway så börjar det lugna ner sig nu. bara ett prov imorrn å en uppsats å skriva men på fredag är jag fri igen. ska jobba på lördag tyvärr men jaja, det är ju cash.

ska också köpa en symaskin i helgen. vuxenpoäng till mig! eller kanske på tiden eftersom jag vill bli designer. längtar iaf. så ska jag inte behöva bli ledsen varje gång jag vill sy. då kan jag bara göra det :) happyface jag iaf.

nu ska jag lägga mig i sängen å dö e stund. helt slut i ryggen. peace suckers

Kommentarer

  • a säger:

    blååååå leggings:D:D:D:D

    2009-02-24 | 18:02:15

Kommentera inlägget här: