Emelie

Love the life you live - live the life you love

nothing can take me down

Kategori:

idag sys det för fulla muggar hos brandénarna. jag å mor håller på å sy klänning nämligen :) snart klar å den blir fett snygg.

i fredags va jag hos malin å drack öl. sen skulle vi vidare till en förfest men det blev komplikationer så jag drog till jonish å kollade på torque istället. världens sämsta film för övrigt. men men. trevligt vare iaf.

igår åt jag tjäder hos momma å moffa. va lite skeptisk men det va faktiskt riktigt gott. smakade vanlig stek bara, fast godare. drog mig hem ganska tidigt å däckade vid 22. skön dyugnsrytm jag har kommit in nu förövrigt :) i love it. inte behöva ligga i sängen i timmar å försöka sova längre. näe nu somnar jag senast 22 varje kväll. helt underbart eftersom dte är sjukt mycket lättare å ta sig upp på morgonen.

anyway, skulle ha träffat torbjörn i helgen men han blev magsjuk i fredags så det sög ju. kanske ska hänga en stund innan han drar tillbaka till åre men vi får se.

på fredag drar jag å erica till sundsvall :) ska bli riktigt mysigt. har inte hängt med henne since forevaah så det ska bli kul :) vi tar iaf subarun ner så då kan vi pumpa fet musik å köpa stora tavlor på ikea om vi känner för det. dock så inhandlade jag tavlor sist så det lär väl inte behövas. men men det ska iaf bli riktigt kul :)

annars i veckan ska jag bara skola å skriva historia uppsatsen. sjukt besviken på mig själv att jag inte har börjat än men kommer jag bara igång så tar det bara några timmar. tänkte börja ikväll eller imorrn. nu sk ajag sy det sista på klänningen sen ska jag dra hem till papi.

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: