Emelie

Love the life you live - live the life you love

kleerup

Kategori:

äntligen klar med uppsatsen. ska åka in med den när jag orkar kliva upp. ska jobba imorrn. så jag funderar på att fortsätta va ambitiös idag så jag hinner med allt imorrn. kanske ska fika med malin ikväll. skulle va mysigt men vi får se.

borde plugga rättskunskap idag. iofs är det rätt lätt men ändå. vill fan få bra betyg på det här. har fått G på båda tidigare prov å det kan knappast stämma. speciellt på det senaste när jag hade ett fel! det måste ju iaf va Vg. men men. alla lärare hatar mig å bedömer mig efter utsidan och inte för vad jag kan. vilket är ganska störigt eftersom jag typ kan mer än våran lärare. det suger iaf.

lärare är dumma.

funderar på att kliva upp nu så jag kan få allt crap gjort. skulle va skönt.

har så jävla mycket bästa vecka. prov å en inlämning. sen veckan efter det samma sak. å jag hade tänkt att hinna med det mesta den här veckan men vi får väl se hur det går. ska inte jobba på fredag iaf så jag kan få en massa gjort då. samma sak i helgen.

nu ska jag göra mig i ordning sen åka ner på skolan med uppsatsen. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: