Emelie

Love the life you live - live the life you love

jag går rakt in i väggen

Kategori:

ja jag närmar mig att gå in i väggen varje dag. börjat med yoga igen för att stressa av lite eftersom jag är allt annat än lugn nu. märker så väl när jag är stressad. är trött jämt, ont i huvudet jämt, kan inte sova å har ingen energi till nåt. usch jag är less å vet inte vad jag ska ta mig till just nu.

vill bara sova, men jag försökte ta en nap förut men det gick inte, för jag kan inte sluta tänka på allt jag har att göra. men ändå så är jag så trött hela tiden så jag kan inte koncentrera mig. fett less är jag nu iaf. tur att det är lov om en vecka. så jag kanske kan få tagga ner lite. men förmodligen så kommer alla lärare slänga 100 arbeten till som ska va klara efter lovet tills dess. vilka jävla idioter dom är. vi har sagt hur många gånger som helst att våra lärare måste prata ihop sig eftersom det alltid blir klumpar med saker att göra. men dom skyller alltid ifrån sig på varann å blablabla. fett jobbigt iaf. men som tur är så är det bara 106 dagar kvar tills studenten å det är väl lite tröst iaf.

malin sa nåt väldigt smart till mig nyss. "du behöver verkligen santorini du" å det stämmer så sjukt. synd att det är i augusti för jag skulle behöva det nu!

va på noliamässan idag å jag orkade inte änns lyssna på alla snacka om deras utbildningar. så jag gick fram till den enda utbildningen som intresserar mig just nu å frågade det jag ville veta. nu vet jag att jag definitivt vill läsa modedesign i bangkok. nån brud som ska ringa mig i veckan. hon är lärare där å håller i kollektionerna så det ska bli intressant att höra å så.

nu ska jag skriva en essä om världens tråkigaste bok. weeei. skjut mig please. peace suckers


så emo känner jag mig just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: