Emelie

Love the life you live - live the life you love

i'm falling in love with your favorite song.

Kategori:

igår tog jag å erica moffas subaru till sundsvall. det va jättemysigt :) hittade en massa clothes :) på hemvägen var det också allsång i bilen för fulla muggar. jag erica å james blunt sjöng för fulla muggar. va sjukt kul å hänga med erica också eftersom det va ett bra tag sen sist.

är hos mamma nu iaf. tänkte sy klart klänningen idag eller imorrn. sen kommer det mest troligt upp en bild :) värsta modebloggen y00o0o.

ska försöka skriva klart historiauppsatsen nu. den ska va inne på onsdag å eftersom jag bara har lektioner på måndag skulle det va skönt om det är klar tills dess så jag inte behöver åka in på skolan bara för att lämna in uppsatsen på tisdag eller onsdag. så jag ska göra klart den i helgen är tanken.

that's it. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: