Emelie

Love the life you live - live the life you love

get on the train because i'm tired of you

Kategori:

i måndags va jag duktig å skrev i princip klart min uppsats det gick segt med tanke på att min data rör sig segare än en 95-årig tant med rullator. men jag snodde brors data tillslut så det löste sig tillslut. dock är det lite jobbigt eftersom jag kan så mycket om ämnet å vet inte vart jag har lärt mig allt förutom dokumentärer som jag har sett för galet länge sen. så jag bara skrev och skrev utan källor å nu har jag problemet. vad faan ska jag skriva för källor?! det går i princip ut på att man ska vara källkritisk.

det dumma av allt är att jag ska ha ett liknande ämne på engelskan å där kan jag också det mesta, iofs är det lättare att hitta lite onödiga källor som jag inte kommer att använda mig av ändå men de är iaf lättare än historian. jag är förmodligen den första som klagar på att veta för mycket.

kollar lite på satc nu iaf. har nämligen sovmorgon. ska snart hoppa in i duschen sen tänkte jag göra en riktigt god frukost. nämligen american pancakes med lönnsirap :) kommer bli galet gott.

gjorde i princip klart klänningen i söndags. vi ska bara fixa fållen på kjolen sen är det klart. dock så tror jag att jag ska göra den till en ballongklänning istället. lite väl 50-tal över klänningen nu så ja . men vi får se.

nu ska jag iaf hoppa in i duschen. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: