Emelie

Love the life you live - live the life you love

frank

Kategori:

sånt som förmodligen bara jag å jon förstår är filmen torque och serien VIP. lika sämst båda två men är man lätt underhållen så kan man ju inte göra annat än att älska dessa underverk. eller hur jonish? ;)

idag har jag vart på skolan. jag är less less less. å stressad som ett törstigt djur i öknen. har så mkt att göra å ja vet inte vad jag ska ta mig till. kan lärare lära sig att ungdomar har ett liv efter skolan. alla sitter inte hemma å pluggar hela dagarna som dom verkar tro. näe jag är less eftersom jag har alldeles för mycket att göra å jag kommer gå in i väggen snart. pricken över i:et är väl kanske att dom ringer från jobbet å frågar om jag kan jobba varje dag. visst kul å veta att det finns pass men jag kan inte jobba jämt. å som jag är så brukar jag ofta tacka ja till jobb trots att jag inte har tid så idag har jag valt att inte svara när dom ringde. iofs ringde dom när jag hade lektion men det va mest för att jag bara inte har tid just nu.

jag dör snart av övermycket att göra. men that's life. typ bara 108 dagar kvar tills jag tar studenten så jag ska väl inte klaga.

apropå klaga så verkar ingen förstå att jag är opepp på 100-dagars. jag tycker inte att det är kul å dricka så jag funderar skarpt på att köra bil den kvällen. nåt folk verkar tycka är helt sjukt. men men. kanske blir pepp. det är ju nästa onsdag så vi kan ju hoppas. annars kan det nog bli en dryg kväll om jag inte blir pepp snart.

nu ska jag lugna ner mig i all stress med lite yoga för första gången på typ ett halvår så jag lär va smidig som en elefant i en porslinsaffär men de får gå ändå. kommer nog att bli skönt :) peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: