Emelie

Love the life you live - live the life you love

buhuuuu

Kategori:

mitt favorithalsband gick sönder igår :( jag är deprimerad. ska beställa ett nytt från junkyard typ nu. saknar det redan iaf.

är förkyld. så där jobbigt förkyld så jag är snuvig å det bara rinner ur ögonen konstant. man blir rätt matt av att gråta ofrivilligt hela tiden. försökt läsa den förbannade boken som jag måste skriva om tills på torsdag men det har vart kämpigt. tog typ 3 timmar å läsa 80 sidor bara för att jag blev avbruten av att det kom tårar hela tin.

tur att jag inte va på skolan. sist jag va förkyld på det här sättet så vare minst sagt pinsamt. hoppas att det lägger sig tills imorrn. näe nu orkar jag inte skriva nå mer. ser knappt nåt för allt vatten i mina ögon.

peace out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: