Emelie

Love the life you live - live the life you love

beyond the break

Kategori:

uppe med tuppen idag. vaknade snusktidigt men det gör väl egentligen inte så mycket eftersom det tyder på att jag börjar få till min dygnsrytm. sjukt härligt på ett sätt men ändå lite småsegt att vakna så tidigt.

hade tänkt vara duktig nu och skriva klart min uppsats så jag får det ur världen men desvärre så funkar inte word på den här datan och det kändes ju lite segt å sitta å skriva på antingen wordpad eller z så jag avvaktar tills jag kommer till pappa. tänkte dra dit rätt tidigt så jag blir klar med den förbannade uppsatsen.

igår gjorde jag inte mycket. chillade bara. va rätt skönt. skulle sy klart klänningen men vi hade inte nåt gummiband som vi trodde så det får tyvärr avvakta tills nästa helg. men det gör knappast nåt eftersom det inte direkt är bråttom.

nu ska jag underhålla mig med lite virkning tänkte jag. sen ska jag så småningom orka mig till papi. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: