Emelie

Love the life you live - live the life you love

let it snow

Kategori:

Åhh vad det snöar idag. Det är underbart. Som det ser ut nu så verkar det som att vi i Östersund kommer att få en vit och kall jul och jag älskar det! Snö ligger utan tvekan på topp tio av bästa saker i världen.

Annars får jag nog pris i Sveriges mest inaktiva bloggare. Men jag har ändå gjort en klar förbättring sen förr i tiden då jag kunde skriva en gång i månaden. Har också hunnit upptäcka betapet vilket är väldigt roligt. Mycket bra tidsfördriv, nästan för bra för tiden försvinner allt för fort. Jag menar klockan va nyss sex, nu är den nio. Det suger.

Har varit ledig idag och inte gjort mycket. Precis som jag vill ha det. Gick på stan en sväng. Drog förbi jobbet och drack kaffe och fick julklappar, borstade bilen i minst en kvart (så mycket har det snöat), åkte hem, kollade på Låt den rätte komma in, som inte imponerade mig alls. Väldigt tråkig film. Sen bar det in till stan för middag och sedan hem igen. Sen spelade jag betapet och nu är jag här. Ledsen över att dygnet innehåller 24 timmar och inte mer.

Ska i alla fall jobba helg den här veckan. Det känns väl lite sådär men positivt är ju att jag inte kommer behöva jobba helg på sex veckor sen. Fyfan vad det ska bli skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag dra igång en film eller kanske lite vänner. Utan tvekan den bästa serien som gjorts. Jaja, Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: