Emelie

Love the life you live - live the life you love

José Gonzalez

Kategori:

Vilken underbar kille. Kom till jobbet klockan nio och vem kommer in i studion på musikhjälpen 10 över 9 om inte underbara José. Han är en av dom få musiker som gör mig så pass berörd av sin musik så jag blir tårögd. Något annat som är väldigt ovanligt är att han låter likadant live och i studio. Det är inte många som gör det.


Så min dag började helt underbart eftersom jag fick höra honom live i radion och dagen gick så otroligt mycket lättare. Skulle kunna ge mycket för att se han live.

 

Nu till helt andra saker, Robinson slutade precis, nu funderar jag på att sova. Är verkligen jättetrött. Dock så måste jag gå ut för att andra kvällen i rad försöka väcka liv i min stackars bil. Den står inte så bra till förtillfället. Men det känns väldigt kallt att starta ett sådant projekt nu. Usch, dumma bil.

 

Jobbar imorgon också. Blä, sen ska jag och Emelie förmodligen gå på bio och se Avatar, dock så verkar det som att hon kanske inte tar sig in så det är ju lite trist, men jag håller tummarna, och om inte annat så kommer ju många fler tillfällen framöver.

 

Nej, nu ska jag göra ett bittert försök att få igång bilskrället. Sen tänker jag sova som en prinsessa hela natten, och bli väckt av djävulens stämma imorgon, nämligen alarmet. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: