Emelie

Love the life you live - live the life you love

baby, you rock my world

Kategori:

uppe med tuppen idag. en sak som är negativ med att sova hos mamma är att solen ligger på mitt rum på morgonen å persiennerna är inte dom bästa, ljusgrå saker som egentligen inte hjälper mot nåt annat är att man inte ser ut eller in. men jaja det går väl ändå. bra att komma upp i tid.

ska jobba 15-00 ikväll. lite segt men det är ju cash som vanligt :) jobbade två timmar igår. va askonstigt, man hann ju knappt sätta sig ner innan man skulle gå igen. men det va rätt skönt ändå. tänkte försöka plugga innan jobbet. skrev pa-uppsatsen igår men den är inte helt klar än. men jag är på väg iaf :) så jag ska skriva klart den sen. sen har jag en bok att läsa och när jag har gjort det är det absolut akuta över iaf. resten som jag har är en vecka efter lovet men det skulle va skönt å få så mycket av det gjort innan ändå. så när jag har gjort pa och läst boken så kommer jag försöka sätta igång med allt annat så jag kan jobba lite efter lovet också.

nu sk ajag iaf göra mig i ordning sen ska jag va galet duktig å plugga aset av mig innan jobbet. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: