Emelie

Love the life you live - live the life you love

shaun neff, en dag blir det du å jag.

Kategori:

idag har jag vart på skolan. fast jag kom dit upptäckte att någon hade ljugit för mig å sagt att vi skulle ha lektion när vi inte hade det. sen en timme senare fick jag veta att vi inte hade någon av de andra lektionerna heller. jag blev lite småbitter eftersom jag had vart på skolan helt i onödan men sen insåg jag "vad är jag grinig för, jag är ju faktiskt ledig". så nu ligger jag här i sängen å funderar hur jag ska göra med mina korgval å i-val. lite småfundersam faktiskt. vill ju läsa cambridge. å så men allt va lite konstigt eftersom om jag inte får den vill jag läsa latin a på korg å engelska c som i. men om inte dte går vill jag läsa nåt annat eftersom jag inte kan ha uf. ussssch det är så struligt alltihopa. om dom fattar min ansökan å jag får som jag vill ha ska dom bannemig ha creds för de.

jobbar ikväll. känns drygt men ändå. är ledig imorrn eftersom både anna å sören är sjuk. ska bli rätt skönt.

va sjukt chill med buzz igår. vi spelade två omgångar sen va vi allt för trötta så vi drog hem. men men det va mysigt ändå. lite godis å buzz med två underbara kvinnor kan man ju inte direkt klaga över. :)

nu ska jag hoppa in i duschen å ta en varm, lång välfötjänt dusch sen ska jag kolla på vänner å försöka virka klart min mössa. den kommer bli sjukt snygg! :) sen måste jag börja på en till kiltish eftersom jag har lovat att han oxo ska få en mössa. sen en till bästa malin. men det inget. då har jag ju nåt att göra iaf :)

anyway, sen jobb 17-22. cash till mig :)

aja peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: