Emelie

Love the life you live - live the life you love

nu är det officiellt synd om mig!

Kategori:

jag som trodde att jag skulle klara av att jobba 4 timmar och 40 minuter. men nej nej. det går ju inte. jag halvt dör efter två timmar istället så jag sjukanmäler mig, ber mamma hämta mig, åker hem å fortsätter mig med mitt sängliggande. pappa frågade om jag kanske behöver pencillin. man brukar ju faktiskt vara rätt bra efter fyra dagars sängliggande. för det är oxo vad jag har gjort. legat i sängen å kurerat mig å varit jätteduktig.

men ändå så börjar varje dag med att jag känner att "ja men idag kan jag nog gå på skolan/jobbet", sen reser jag på mig fixar å donar lite sen inser jag att jag är inte alls frisk. inte på långa vägar. så jag lägger mig i sängen igen. sen där vid lunch brukar det kännas bättre en timme eller så och sen mår jag sämre igen. sen blir det bara värre å värre ju längre kvällen går. det svider, det rinner, det hostas å bläää.

får se hur jag känner imorrn. mår jag dåligt imorrn bitti stannar jag hemma, fortsätter försöka bli frisk, knarkar hostmedicin å drar ner på hälsocentralen å frågar vad som är fel på mig. det kan ju inte va hälsosamt å må så här i mer än fyra dagar? man brukar ju va uppe på benen å pigg efter max tre. iaf jag.

näe nu ska jag försöka få mig lite sömn så jag blir frisk. får se om jag kanske ska på skolan imorrn. we'll see. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: