Emelie

Love the life you live - live the life you love

i'm a pirate

Kategori:

jobbade igår. gick väl helt okej. va dock lite trött i huvudet efter ett tag men jaja. sen blev det p3 hiphop så :) dock så sög det andra timmen med massa b svensk hiphop men aja.

ubbe fick ta mitt pass idag. ska försöka få lite skola undanstökat. om jag orkar. men det ska nog gå fint om en liten stund :) håller på att peppa till med lite skön elektro nu så :)

längtar så gaaaalet tills i helgen. ÅRE! jag å ubbe satt å snacka om det på jobbet igår å det kommer nog bli awesome. sen tänkte jag, kiltish, bananna å resten som ska med hänga på pause imorrn kväll å bestämma hur vi ska göra med käk å så. å allmänt peppa varann :D kiltens mössa är typ klar nu. kan dock inte bestämma mig om jag ska göra en rad till eller inte. men jag får väl gå på min instinkt å göra som det känns bäst. brukar oftast bli bra då så :)

aja ska nog dra igång en snowboardfilm nu å bestämma mig hur jag ska göra sen försöka plugga lite. peeeace suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: